وبلاگ
5
خرداد
اگرچه نوشتن يک بيوگرافي در اينستاگرام ممکن است ساده به نظر برسد؛ اما در حقيقت نيازمند انديشه و تفکر زيادي است. براساس تحقيقات صورت گرفته کمتر از دو دهم ثانيه طول ميکشد تا اکانت اينستاگرام شما بر بروي مخاطبين تاثير بگذارد. اگر شما يک اکانت اينستاگرام با اهداف اقتصادي داريد اهميت اين موضوع بيشتر است و حتما نياز به يک بيوگرافي مناسب داريد. با ما همراه باشيد تا نحوه نوشتن يک بيوگرافي خوب و تاثيرگذار را با هداف اقتصادي به شما آموزش دهيم تا درکسري از ثانيه، نظر مخاطبين را جلب کرده و آنها را متقاعد کنيد که شما را فالو کنند! مرحله اول: اسم شما براساس تحقيقات صورت گرفته توسط Jenn Herman اولين
19
آبان
از امروز می توانید تعدادی متن ( که می تواند شامل emoji باشد ) را به عنوان نظر در بخش تنظیمات اکانت ثبت کنید . بات متنهای ثبت شده را توسط اکانت اینستاگرام شما برای اکانت اینستاگرام دیگران ارسال خواهد کرد . با استفاده درست از این امکان می توانید صاحبین اکانت و حتی مخاطبین آن اکانت را درباره پیج خود کنجکاو کرده و آنها را به فالوور جدید تبدیل کنید . هنگام ثبت متن به نکات زیر دقت کنید ریپورت نشوید : متن ثبت شده ، توسط اکانت شما برای اکانت دیگری ارسال خواهد شد . در صورتی که نظر محتوی مناسبی نداشته باشد بلافاصله حذف شده یا حتی به عنوان اسپم ریپورت خواهد شد . جهت جلوگیری از این موضوع به هیچ عنوا
13
شهریور
با توجه به نکات زیر حداکثر بازده ممکن را از تبلیغات با بات دریافت کنید محتوی اکانت: توسط بات ما می توانید اکانت خود را به اشخاص واقعی زیادی معرفی کنید اما مشخص نیست چه تعداد از این اشخاص به اکانت شما علاقه نشان بدهند . بازده تبلیغات به عوامل مختلفی بستگی دارد که شاید مهمترین آنها محتوی اکانت شما باشد . توجه کنید که اکانت شما ، به اشخاص واقعی معرفی می شود و این اشخاص تنها در صورتی که محتوی اکانت شما را بپسندند اقدام به فالو یا لایک کردن شما می کنند پس تا زمانی که محتوی دلچسبی نداشته باشید تبلیغات بازده کمتری خواهد داشت فیلترجستجو: هرچه سلیقه بازدیدکننده به محتوی اکانت شما نزدیکتر باشد مس