25
اردیبهشت
هنگامی که از هشتگ ها در اینستاگرام استفاده می شود، دو رویکرد متفاوت نسبت به آنها به وجود می آید. برخی از افراد از هشتگ ها نفرت دارند، و در مقابل برخی از افراد هم برعکس گروه اول بیش از اندازه هشتگ ها را دوست دارند. اما آیا می دانستید که در اینستاگرام، پست هایی که دارای حداقل یک هشتگ باشند به طور متوسط به میزان 12.6 درصد، تعامل بیشتری نسبت به پست های بدون هشتگ با کاربران برقرار می کنند؟ این مقاله به شما کمک می کند تا در راستای استفاده از هشتگ های اینستاگرام به منظور دستیابی به فالورهای بیشتر و لایک های بیشتر شناخت بیشتری پیدا کنید و هر اطلاعاتی را که در این راستا نیاز دارید بفهمید. چگونگی استفاد