5
خرداد
اگرچه نوشتن يک بيوگرافي در اينستاگرام ممکن است ساده به نظر برسد؛ اما در حقيقت نيازمند انديشه و تفکر زيادي است. براساس تحقيقات صورت گرفته کمتر از دو دهم ثانيه طول ميکشد تا اکانت اينستاگرام شما بر بروي مخاطبين تاثير بگذارد. اگر شما يک اکانت اينستاگرام با اهداف اقتصادي داريد اهميت اين موضوع بيشتر است و حتما نياز به يک بيوگرافي مناسب داريد. با ما همراه باشيد تا نحوه نوشتن يک بيوگرافي خوب و تاثيرگذار را با هداف اقتصادي به شما آموزش دهيم تا درکسري از ثانيه، نظر مخاطبين را جلب کرده و آنها را متقاعد کنيد که شما را فالو کنند! مرحله اول: اسم شما براساس تحقيقات صورت گرفته توسط Jenn Herman اولين
25
اردیبهشت
هنگامی که از هشتگ ها در اینستاگرام استفاده می شود، دو رویکرد متفاوت نسبت به آنها به وجود می آید. برخی از افراد از هشتگ ها نفرت دارند، و در مقابل برخی از افراد هم برعکس گروه اول بیش از اندازه هشتگ ها را دوست دارند. اما آیا می دانستید که در اینستاگرام، پست هایی که دارای حداقل یک هشتگ باشند به طور متوسط به میزان 12.6 درصد، تعامل بیشتری نسبت به پست های بدون هشتگ با کاربران برقرار می کنند؟ این مقاله به شما کمک می کند تا در راستای استفاده از هشتگ های اینستاگرام به منظور دستیابی به فالورهای بیشتر و لایک های بیشتر شناخت بیشتری پیدا کنید و هر اطلاعاتی را که در این راستا نیاز دارید بفهمید. چگونگی استفاد